top of page
OBCHODNÍ PODMÍNKY
​Poskytovatel služby / Prodávající

 

Identifikační údaje: Bohumila Hihlánová, IČO 17333784, U Ladronky 639/20, podnikající fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku Úřadu MČ Praha 6

 

Kontaktní e-mail: bohunka@hihlanova.cz

 

Úvod

 

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi mnou, jako prodávajícím nebo poskytovatelem služby a vámi, jako kupujícím nebo objednatelem, vzniklé na základě uzavření kupní smlouvy v rámci mého webu nebo smlouvy o poskytování služeb. Můj web není určený pro osoby mladší 16 let. 

 

Objednávkou produktů/služeb potvrzujete, že jste právnická osoba nebo osoba, která jedná při objednávání produktů/služeb v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání a jste starší 16 let.

 

Poskytování služeb

 

V případě, že má naše spolupráce podobu školení, konzultací, mentoringu nebo koučování, podmínky poskytování takových služeb jsou následující:

Konzultace, mentoring, koučování

 

  1. Konzultace, mentoring a koučování poskytuji online (obvykle přes Google Meet, příp. na jiné platformě) nebo offline.

  2. V mentoringu a koučování obvykle domlouváme setkání v délce 60 min.

  3. Při konzultacích (včetně projektové spolupráce) fakturuji započaté půlhodiny a písemný výkaz hodin zasílám jako přílohu k faktuře nebo kdykoli na vyžádání.

  4. Termíny domluvíme přímo spolu nebo si je můžete rezervovat přes můj sdílený kalendář (odkaz vám pošlu). Neočekávané změny můžou na obou stranách nastat, primárně se pokusíme najít náhradní termín nebo jiný způsob řešení. V případě úplného zrušení termínu z vaší strany méně než 24 hodin předem je storno ve výši 40% ceny.

  5. Pokud se nedomluvíme jinak, fakturuji po ukončení kalendářního měsíce, se splatností 14 dnů a fakturu vám pošlu na váš e-mail. Nejsem plátce DPH.

 

Školení

 

  1. Školení poskytuji online nebo offline, podle vašeho přání a potřeby.

  2. Nabídku školení připravím vždy na míru vašim potřebám.

  3. Storno: Neočekávané změny můžou na obou stranách nastat, primárně se pokusíme najít náhradní termín nebo jiný způsob řešení. V případě úplného zrušení akce z vaší strany méně než 5 kalendářních dnů předem je storno ve výši 40% ceny.

  4. Záznamy ze školení (například nahrávky online akcí) můžete pořizovat jen s mým výslovným souhlasem. Pokud pro vás jako součást poskytnutí služby zpracuju jakékoliv materiály (nejčastěji prezentace, pracovní materiály a záznamy), pak jsou pouze pro vaše interní potřeby a bez mého výslovného souhlasu je nejste oprávněni zveřejnit anebo dát k dispozici třetím osobám. Při porušení tohoto ustanovení můžu požadovat smluvní pokutu ve výši 20 % z ceny poskytnuté služby. Sjednání smluvní pokuty nemá vliv na můj nárok na náhradu škody. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od odeslání výzvy k jejímu zaplacení na váš e-mail.

  5. Pokud se nedomluvíme jinak, fakturuji po ukončení akce, se splatností 14 dnů a fakturu vám pošlu na váš e-mail. Nejsem plátce DPH.

 

Jak vzniká smlouva o poskytování služeb

 

Objednání mých služeb učiníte prostřednictvím mé emailové adresy, kde spolu doladíme veškeré požadavky a podmínky, které si vzájemně odsouhlasíme.

Smlouva je uzavřena okamžikem vzájemného odsouhlasení podmínek prostřednictvím emailové adresy, přičemž rozhoduje poslední z těchto odsouhlasení. Součástí smlouvy jsou vždy i tyto obchodní podmínky.

Vy, jako objednatel, souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady, které vám v této souvislosti vznikají (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradíte sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

Společná ustanovení k poskytování služeb

​​

  1. Cestovní náhrady účtuji jen při cestách mimo Prahu (jízdní výdaje ve výši 7,50 Kč/km a případné výdaje za ubytování).

  2. Dodržuji 100% mlčenlivost a vaše data s nikým nesdílím. Víc také viz Zpracování osobních údajů a cookies.

  3. Náhrada škody z mojí strany je limitovaná výší ceny objednávky.

 

Nákup produktů

 

V případě, že si prostřednictvím mého webu hihlanova.cz zakoupíte některý z digitálních produktů (e-booky apod.), jsou vzájemná práva a povinnosti vás jako kupujících a mě jako prodávajícího následující:

Jak vzniká smlouva

 

Objednávku vybraného produktu vytvoříte pomocí tlačítka v e-shopu “Potvrdit nákup”.

 

Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení přijetí objednávky, které dostanete na váš e-mail. Je uzavřená na dálku, v českém jazyce. Součástí smlouvy jsou vždy i tyto obchodní podmínky.

 

V momentě, kdy dojde k uzavření smlouvy, vám vzniká závazek k zaplacení ceny.

 

Vy, jako kupující, souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady, které vám v této souvislosti vznikají (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradíte sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

Cena produktů

 

Uvedené ceny produktů jsou konečné. Vzhledem k digitální povaze produktu se jakékoli náklady na dopravu nebo balné neuplatní.

Ceny jsou uvedené včetně DPH.

 

Platební a dodací podmínky

 

Platbu po vás budu požadovat po uzavření smlouvy a před dodáním produktu.

 

Úhradu ceny můžete provést následujícími způsoby:

  1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby přijde v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je cena splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy.

  2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu ComGate, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány. V případě platby kartou online je cena splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy.

 

Faktura bude vystavená v elektronické podobě a dostanete ji na váš e-mail.

 

Vlastnické právo k produktu přechází na kupujícího zaplacením ceny a jeho převzetím, přičemž rozhoduje poslední z těchto dvou okamžiků. V případě platby bankovním převodem je cena zaplacená připsáním na můj účet, v ostatních případech je zaplacená v okamžik provedení platby.

 

V případě, že jste v prodlení s úhradou ceny, jedná se o podstatné porušení smlouvy a tímto se smlouva mezi námi automaticky ruší.

 

Vzhledem k digitální povaze produktů se dodáním rozumí jejich zaslání ve formátu pdf nebo obdobném po zaplacení ceny na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy, na kterém je obsah možné stáhnout či otevřít.

 

Ochrana autorských práv

 

Produkty, které prodávající prostřednictvím Internetových stránek nabízí a prodává včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být kupujícímu poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Kupující odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.

 

Vady produktu

 

Po dodání produktu si, prosím, co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu, a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě, aby mohla provést nápravu.

 

Odpovědnost za vady vzniklé ze smlouvy uzavřené mezi mnou a vámi jako podnikatelem se řídí příslušnými ustanoveními právních předpisů, zejména pak § 2099 an. občanského zákoníku. 

 

Odstoupení od smlouvy a řešení sporů

 

Předmětem smlouvy je dodání digitálního obsahu (§ 1837 písm. l) občanského zákoníku. Proto i v případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující produkt mimo rámec své podnikatelské činnosti, nemáte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.

 

Jako spotřebitel se můžete v případě sporu obrátit na Českou obchodní inspekci s žádostí o mimosoudní řešení. Budu ale moc ráda, pokud o takovém kroku dáte nejdřív vědět mně, abych s tím mohla něco udělat a případné pochybení napravit.

 

Zpracování osobních údajů

 

Při koupi jste povinni uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje při objednání zboží/služeb jste povinni při jakékoliv jejich změně aktualizovat. Spoléhám se na to, že údaje, které mi uvedete, jsou správné. O tom, jak je nakládáno s Vašimi osobními údaji si můžete přečíst více na tomto odkazu Zpracování osobních údajů a cookies.

 

Doručování

 

Vzájemně si můžeme doručovat písemnosti prostřednictvím elektronické pošty. Vy budete doručovat písemnosti, není-li těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak, na e‑mailovou adresu uvedenou výše a já na e‑mailovou adresu uvedenou v objednávce.

 

Závěrečná ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky a stejně tak veškerá práva a povinnosti z nich vyplývající či výslovně neupravené se řídí a vykládají v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky, zejména v souladu s občanským zákoníkem.

 

Společně se já i vy zavazujeme řešit vzájemné spory především vzájemným jednáním s cílem zachování dobrých obchodních vztahů. Veškeré spory a nároky vzniklé ze smlouvy nebo v této souvislosti, budou řešeny před příslušnými soudy České republiky. V případě vzniku sporu s kupujícím/objednatelem, který je podnikatelem, je příslušným soudem soud dle mého sídla.

 

Obchodní podmínky můžu jednostranně změnit. Taková změna se nedotkne už uzavřených smluv, ale jen smluv, které budou uzavřené po účinnosti změny.

 

V případě, že by některé ustanovení těchto obchodních podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí obchodních podmínek nebo smlouvy.

 

Vy, jakožto kupující/objednatel, na sebe tímto přebíráte nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.9.2024.

bottom of page